Kvesst logo

Folkene i Kvesst

Vi er en gjeng erfarne strateger med lang fartstid både som ledere i næringslivet og konsulenter. Vi drives av å sette kunden først i alle diskusjoner fordi vi vet at det lønner seg.

Illustrasjon av tre personer som holder ballonger med teksten teknologi, kundefokus, analyse og strategi
Bilde av daglig leder Ann-Kristin Hansen

Ann-Kristin Hansen

Partner og daglig leder

Ann-Kristin er daglig leder i Kvesst, og har over 20 års erfaring fra digital tjenesteutvikling og brukeropplevelse. Hun liker å jobbe i krysningen der kommunikasjon møter teknologi og design, og å hjelpe med å forstå, løse og lage riktige løsninger for kundene sine.

ann-kristin@kvesst.no918 87 553LinkedIn

Torvald Kvamme

Partner og strateg

Torvald har lang ledererfaring i grenselandet mellom teknologi og forretning, og er spesielt god på endringsledelse, digital transformasjon og kundeopplevelse.

torvald@kvesst.no900 28 088LinkedIn
Pål Erik Steen

Pål Erik Steen

Partner og strateg

Pål Erik er en strukturert og analytisk problemløser som liker å hjelpe organisasjoner gjennom ukjent terreng.

Han er en erfaren rådgiver og forretningsutvikler som trives godt i grenselandet mellom kunde, forretning og teknologi. Han har hatt roller som leder, prosjektleder og produktleder og har jobbet i både privat og offentlig sektor.

Pål Erik er en stødig fasilitator og har ledet tverrfaglige grupper på ulike nivå i organisasjonen gjennom strategiprosesser, verdistrømsanalyser, problemløsning og design sprinter en rekke ganger.

Han er opptatt av å løse kundens/brukerens problemer og at organisasjonen skal jobbe smart og effektivt.

paal.erik@kvesst.no90226061LinkedIn
Espen Oddvik

Espen Oddvik

Partner og strateg

Espen er en strukturert, ryddig, analytisk drevet og kreativ problemløser som trives aller best når «hvor skal vi nå?»-spørsmålet henger i lufta. Nærhet til kundene er viktig i alt Espen gjør. Det er de som har fasit. Sammen med dem får vi raskt svar på om vi er på rett vei eller ikke.

espen@kvesst.no970 21 660LinkedIn
Eirik V Johnsen, Pragmatic Visionary

Eirik V Johnsen

Partner og strateg

Eirik er rådgiver og forretningsutvikler med spesielt fokus på innovasjon og forretningsutvikling. Han har unik erfaring på forretningsutfordringer som går på tvers av kompetanseområder i organisasjonen. Han beveger seg fritt mellom kundeutvikling, avansert teknologi, krevende forretningsutvikling og innovasjon.

Hans bakgrunn gjør at han er like komfortable med å ta ansvar for å utvikle en konsernstrategi, etablere programmer for Customer Experience Management, implementere en innovasjonsarkitektur, etablere virksomhetsarkitektursom å ta strategien ut i praksis gjennom å utvikle nye forretningsløsninger.

Eirik er pragmatisk og løsningsorientert, og har lang og solid erfaring med å bistå organisasjoner med å stå i den digitale transformasjonen - fra strategi til løsning i markedet, og på tvers av alle kanaler og kontaktpunkter.

eirik@kvesst.no905 44 188LinkedIn
Caroline Evjenth Kolbeinsen

Caroline Evjenth Kolbeinsen

Partner og strateg

Caroline er en engasjert endringsleder med over 20 års erfaring fra IT bransjen. Hennes karriere bygger bro mellom teknologi og forretning, med et sterkt fokus på brukerorientert produkt- og tjenesteutvikling. De siste årene har hun spesialisert seg innen strategi og omstillingsprosesser.

Caroline liker å løse floker. Hennes energiske tilnærming driver prosesser fremover og sikrer prosjektresultater. Med en unik kombinasjon av metoder og fokus på kultur og psykologisk trygghet, inspirerer hun team til å oppnå bærekraftige og varige endringer.

caroline@kvesst.no95759922LinkedIn

Vi jobber også tett med dyktige folk fra våre samarbeidspartnere

Vi liker å løse problemstillinger sammen med andre, og har knyttet til oss flere dyktige folk fra spennende miljøer.

Halogen bruker design til å løse problemer det ikke finnes enkle svar på.

Exceed hjelper selskaper akselerere og sikre langsiktig vekst gjennom effektive 'Customer Success-programmer'.

Fightingeverydayboredom hjelper selskaper med idédrevne strategiprosesser, merkevarebygging og analyse

Chairos brenner for å forbedre måten produkter identifiseres, bygges og måles på i Nordiske virksomheter